15/11/13

Alteracións do comportamento en contextos educativos

A Consellería de Educación do Principado de Asturias publicou, en xuño de 2011, un conxunto de guías onde se ilustra como se pode intervir nas alteracións do comportamento dende a escola e a familia.
 
A publicación consta de 6 libros e un CD e os destinatarios son o alumnado de Educación Primaria e de Educación Secundaria Obrigatoria.

Para acceder á información, fai clic nas distintas ligazóns


Contidos:
 
Libro1: Bases teóricas das alteracións do comportamento. Comportamento e alteracións. Modelos explicativos dende o ámbito escolar. Factores de risco.
 
Caderno 2: Intervención educativa. Medidas de Centro e de Aula. Orientacións didácticas para a docencia. Incidentes e pautas de centro e familia.
 
Caderno 3: Proceso de intervención do Equipo Específico de Alteracións do Comportamento. Protocolos, demandas, avaliación, medidas e seguimento. Enderezos e contactos.
 
Caderno 4: Intervención familiar. Indicadores de avaliación. Interacción país e fillos. Pautas e normas. Esferas de intervención. Anexo con cuestionarios.
 
Caderno 5: Programa "Trampolín" e Programa "Ponte". Alumnado destinatario, recursos e metodoloxía. Áreas de intervención. Actividades.
 
Caderno 6: Técnicas e estratexias de intervención. Fichas descritivas de técnicas e actividades. Intervención ante a falta de control e impulsividade, atención e memoria de traballo, frustración e recoñecemento, habilidades sociais, modificación de conduta e resolución de conflictos, e descriptores das dinámicas de grupo (características, utilidade e limitacións).
 
Fonte: Educastur
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario