Presentamos aquí un documento englobado dentro do Plan de actuación para la atención educativa al alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo por presentar altas capacidades intelectuales en Andalucía (2011-2013). Trátase dunha publicación que ten un carácter práctico para o desenvolvemento da nosa función como orientadores, xa que aporta algunhas pautas para realizar unha valoración psicopedagóxica. Está editada pola Consejería de Educación da Junta de Andalucía.
A obra aborda algúns aspectos teóricos que fundamentan todo o proceso de valoración do alumnado con altas capacidades, -conceptualización, perfíles, procedementos de identificación e algunhas consideracións a ter en conta-, e remata coas referencias bibliográficas. No segundo bloque atopamos unha relación de anexos moi útil referida aos seguintes aspectos:
- Anexo I: Instrumentos empregados para a valoración da alta capacidade.
- Anexo II: Orientacións sobre instrumentos para a medición de aptitudes intelectuais.
- Anexo III: Perfiles de excepcionalidade intelectual.
Para acceder á publicación, fai clic na imaxe
Fonte: Blog Desorientad@s
No hay comentarios:
Publicar un comentario