"O orientador debe ter un coñecemento xeral da
lexislación educativa que apoiará o seu traballo e lle permitirá
asesorar adecuadamente á comunidade educativa. Neste documento
recollemos a normativa máis directamente relacionada coa atención á
diversidade, alumnado con necesidade específica de apoio educativo e
orientación educativa.
Convén sinalar que, de conformidade coa
disposición transitoria décimo primeira da LOE (aplicación das normas
regulamentarias) “nas materias cuxa regulación remite esta
lei a ulteriores disposicións regulamentarias, e mentres estas non
sexan ditadas, serán de aplicación, en cada caso, as normas deste rango
que o viñan sendo na data de entrada en vigor desta lei, sempre que
non se opoñan ao disposto nela”.
Asi, o establecido na normativa previa á
promulgación da LOE e da LOMCE e á publicación das disposicións que as
desenvolven será de aplicación en todos aqueles aspectos que non as
contraveñan. Ao mesmo tempo, cando abordemos calquera tema é
conveniente manexar todas as disposicións que o recollen, pois unhas
matizan e completan as outras e, nalgúns casos, as modifican.
Este documento está pechado a día 7 de xaneiro de 2014".
Información elaborada por Alicia Guerrero Seijas
Para acceder ó dossier normativo, fai clic na imaxe
Hola me encanta tu blog! Yo también soy orientadora de un CEIP y me gustaría hacerte una pregunta por si tu me pudieses ayudar. Tengo una alumna con padres divorciados. El padre solicita una Evaluación Psicopedagógica, la madre se niega y en el colegio no sabemos muy bien que hacer. En realidad que yo conozca no hay en la legislación ningún punto explícito, en dónde se diga que es necesario la autorización de los padres para la evaluación, si que tienen derecho a ser informados sobre los resultados. Pero se pueden negar a Evaluación Psicopedagógica?. Muchas gracias
ResponderEliminarMe haces una pregunta complicada. En principio, la decisión de efectuar una evaluación psicopedagógica no debe partir de los padres, sino del equipo docente y orientador/a a la vista de posibles necesidades específicas de apoyo educativo. En cualquier caso, suele solicitarse la autorización de los padres a la vez que se les informa del proceso que se va a seguir.
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